Dieta mit czy prawda: guma do żucia odchudzanie

No Comments

Uncategorized

Dieta mit czy prawda: guma do żucia odchudzanieDo gryzienia to: guma do żucia może być dobre dla ciebie. Jest w stanie nie tylko odświeżyć swój oddech, to może pomóc ci pokonać apetyt na papierosa, poprawić swoją pamięć-i nawet pomóc ci schudnąć.

Uczestnicy konkursu na największy przegrany używać go regularnie, a badania wykazały, że guma do żucia może pomóc kontrolować apetyt, zarządzanie głodem, i przyczynić się do utraty wagi.

Jeszcze nie myślcie, że żucie kilka patyków gumy do żucia w dzień będzie się topić funtów. Kilka małych badań wykazały, że guma do żucia może pomóc, aby się ogolić kalorii. Ale to nie doprowadzi do znacznej utraty wagi, jeśli będziesz przestrzegać diety niskokalorycznej i regularnej aktywności fizycznej.

Guma do żucia bez cukru, tak jak to zwykle mniej niż 5 kalorii za sztukę, w porównaniu z 10 kalorii dla zwykłej gumy. W rzeczywistości, dieta jak, weight watchers, Jenny Craig, i amerykańskich cukrzyc Skojarzeniowych uważają gumę bez cukru “wolne jedzenie”. (Ale “za darmo” nie oznacza nieograniczonych ilościach; niektóre sztucznie słodzone elementy mogą mieć efekt przeczyszczający, jeśli .)

Zalety utrata masy ciała gumy do żucia

Badania z Uniwersytetu rhode Island, wykazały, że ludzie, którzy żuli gumę, poboru 68 kalorii mniej na obiad i nie rekompensują to jedzenie więcej w ciągu dnia. Guma do żucia również pomogliśmy uczestnicy badania spełniają ich zachcianki i oprzeć tuczu leczy. I jeszcze: guma faktycznie spłonęło około 5% więcej kalorii, niż bez gumki чеверса.

Kolejne badanie przeprowadzone na uniwersytecie stanowym w Luizjanie, zaznaczył, że guma do żucia pomaga kontrolować apetyt, zmniejszając codzienne przyjmowanie uczestników na 40 kalorii i zmniejszenie Przekąska pragnienia.

Jeśli wyciąć 50 kalorii dziennie lub gumę do żucia, a następnie zrobić jeszcze jedna mała zmiana stylu życia-jak przełączanie z 2% do 1% mleka lub chodzić po schodach w pracy, można łatwo wyciąć 100 kalorii dziennie. I co można dodać do utraty 10 funtów na rok.

Być może największe korzyści z gumy do żucia, jeśli stale do gumy do żucia, a nie coś bardziej pożywne, jak pączek lub czekoladę. Wymienić gumy na przekąskę-Rozmiar paczki chipsów razy w tygodniu, i można stracić dwa funty rocznie.

Oto kilka wskazówek, aby zaoszczędzić kalorii żuć gumę:

  • Żuć gumę do żucia, gdy masz chęć na przekąskę między posiłkami.
  • Pop kawałek do ust, aby sygnalizować o zakończeniu posiłku lub w celu zapobiegania bezmyślne żucia podczas oglądania telewizji lub na wyjeździe.
  • Zachowaj kilka w torebce lub teczce, aby pomóc ci oprzeć się pokusy.
  • Trzymaj usta zajęty gumę podczas gotowania, aby zapobiec ukąszenia.

Nie przesadzićNie przesadzić

Chociaż guma do żucia może pomóc zmniejszyć ilość spożywanych kalorii i uniknąć tuczu przekąski, ważne jest, aby nie przesadzić.

Większość cukru gumę do żucia zawierają niskokaloryczne słodzik sorbitol nazywa. Sorbitol jest alkohol cukrowy, który słabo wchłania się w jelicie cienkim i działa jako środek przeczyszczający. Badania w Brytyjskim czasopiśmie medycznym opowiada o przypadkach przewlekłe biegunki, bólu i niewyjaśniona utrata masy ciała, który miał dopilnować, aby nadmierne spożycie sorbitolu-zawierające dziąsło (15-20 codziennych różdżki).

Guma do żucia może również prowadzić do połykania powietrza, które mogą powodować wzdęcia. Dawn Jackson Blatner, RD, przedstawiciel amerykański dietetyczny Skojarzenie poleca przemian gumy ze sobą solidną kawałek twardej karmelu.

Dolna LiniaDolna Linia

Przypomnijcie sobie gumę do żucia jako jeszcze jedno narzędzie w twoim zestawie odchudzanie jest tym, który może pomóc kontrolować głód i apetyt, a także dodawać do oszczędzania kalorii z czasem. Wyniki nie są imponujące – ale znowu, to nie jest trudne, żuć gumę, aby zaspokoić swoje pragnienie słodyczy.

Nadal, upewnij się, że nie odłożyć odżywcze przekąski, takie jak warzywa, niskotłuszczowe produkty mleczne, pełnoziarniste krakersy i owoce. I nie zapomnij, aby utrzymać twój poziom cukru w alkohol w ryzach, ograniczenie spożycia produktów spożywczych i napojów zawierających sorbitol.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *